اپلیکیشن اندروید آگهی خودرو نسخه (Beta) عرضه شد


 
 

 اپلیکیشن اندروید آگهی خودرو ( دانلود کنید! )

 

چرا از اپلیکیشن اندروید ( رسانه تبلیغاتی آگهی خودرو ) استفاده کنم؟

بدون شک برای همه ما مشاهده آنلاین آگهی های خودرو که از سراسر کشور در یک جا جمع آوری می شود، جذاب است، حال اگر هر آگهی با توضیحات کامل، عکس و فیلم نیز همراه باشد، جذابیت بیشتری برای ما خواهد داشت، تصور کنید که با گوشی موبایل تان در هر لحظه جدیدترین آگهی های خودروی درج شده در وب سایت را به همراه جزئیات آن مشاهده می‌کنید، تصاویر خودرو را می بینید و در صورت تمایل با تلفن مالک خودرو تماس می‌گیرید.

   

ارسال آگهی

 

شما می توانید از طریق دستگاه موبایل یا تبلت خود اقدام به ارسال آگهی نیز بنمایید، برای اینکار کافی است یک عکس از خودروی خودتان بگیرید و لینک ارسال آگهی را دنبال کنید.


لیست آگهی های جدید

 

شما در اپلیکیشن آگهی خودرو قادر هستید لیست آگهی های جدید اضافه شده به سایت را به صورت آنلاین مشاهده کنید، هر لیست تصاویر کوچکی از خودروها به همراه اطلاعات اولیه مانند قیمت، سال تولید، مدل، نوع اتاق و گیربکس و ... را در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

 

جستجوی آگهی ها

 

شما می توانید اقدام به جستجوی خودرو مورد علاقه‌تان در طبقه بندی های مختلف بنمایید، امکان جستجو بر اساس خودرو صفر و کارکرده، استان، قیمت، سال تولید، کارخانه سازنده و قیمت خودرو برای شما مهیاست.
   

چگونه اپلیکیشن ( آگهی خودرو ) را بر روی دستگاه خود نصب کنم؟

 اپلیکیشن اندروید آگهی خودرو از سایت رسمی دانلود کنید و فقط با چند کلیک نصب نمایید کلیه امکانات داخل سایت آگهی خودرو بدون هیچ تغییر قابل مشاهده و استفاده می باشد.

 

مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه