استمرار صدرنشینی پارس خودرو


شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدول رده بندی کیفی خودروهای سواری را در حالی منتشر کرد که بار دیگر نام شرکت پارس خودرو با عرضه سه محصول در صدر این جدول می درخشد.

به گزارش دنیای خودرو، خودروی تیانا این شرکت با کسب بالاترین امتیاز کیفی از ابتدای تولید تاکنون صدر نشین این جدول بوده است. این خودروی لوکس که با همکاری شرکت نیسان ژاپن به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان جهان در شرکت پارس خودرو تولید می شود، از تکنولوژی مدرن سیستم انتقال قدرت متغییر پیوسته (CVT Xtronic) بهره مند بوده و موتور آن در زمره ۱۰ موتور برتر دنیا قرار دارد.

براساس آخرین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در هفته ۳۴، منتهی به آّبان ماه سال جاری خودروهای  پارس تندر(تغییر شکل یافته تندر۹۰)  و همچنین تندر۹۰ شرکت پارس خودرو نیز با کسب امتیاز خیلی خوب به ترتیب رتبه های دوم و سوم این جدول را به خود اختصاص دادند تا شرکت پارس خودرو همچنان اولین در تولید باکیفیت ترین خودروهای بازار کشور باشد.

بنابراین گزارش محصولات این شرکت همواره در زمینه کیفیت پیشرو بوده و در سطح بسیار خوب قرار دارد که همین امر موجبات رضایت مشتریان  شرکت پارس خودرو را فراهم کرده است. همچنین دانش مهندسی و تکنولوژی روز دنیا و نیروی انسانی کارآمد باعث شده که محصولات این شرکت خودرو ساز متمایز در بازار باشد.

منبع :
دنیای خودرو

 


1392-9-5
مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه