حریم خصوصی

 

حریم خصوصی
وب سایت Agahicar.ir توسط تیم رسانه تبلیغاتی آگهی خودرو تنظیم و اداره می شود. بیانیه "حریم خصوصی" وب سایت آگهی خودرو (اصطلاحا "بیانیه")، جمع آوری، استفاده و افشاء اطلاعات در ارتباط با سایت را توصیف می کند. این بیانیه علاوه بر وب سایت Agahicar.ir هر نسخه ای از سایت که آگهی خودرو آنرا تنظیم و اداره می کند، از جمله نسخه ها یا صفحاتی که Agahicar.ir با همکاری شرکتها و یا سایتهای دیگر یا هر شخص ثالث دیگری اداره می کند را در بر می گیرد. به عنوان مثال، شما ممکن است به یکی از نسخه های همکار سایت رجوع کنید، که در آن صورت، آن عضو وابسته، به وضوح در بالای صفحه اصلی این سایت شناسایی شده است . لطفا این مساله را در نظر بگیرید که Agahicar.ir ممکن است هر گونه اطلاعاتی که شما از طریق این سایت ارسال می دارید را با همکاران وابسته به شرح زیر به اشتراک بگذارد. در طی بازدیدتان از هر یک از نسخه های وابسته، ممکن است نسخه ی وابسته به طور مستقل اطلاعات دیگری را از شما جمع آوری کند.
این بیانیه چیزی به غیر از شیوه های جمع آوری، استفاده و افشای اطلاعات Agahicar.ir را توصیف نمی کند. برای  اطلاع از شیوه های جمع آوری، استفاده و افشای اطلاعات یک شخص ثالث دیگر، لطفا بیانیه های حریم خصوصی در وب سایت شخص ثالث را مطالعه نمایید.  همچنین، لطفا توجه داشته باشید که این سایت حاوی پیوندهایی به وب سایت های دیگر است. Agahicar.ir برای آن وب سایت ها، محتوا و یا شیوه های حفظ حریم خصوصی شخص ثالث هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد. زمانیکه شما از این سایت استفاده می کنید، اذعان می دارید که این بیانیه را خوانده اید و همچنین قبول می کنید که شما مشمول
شرایط استفاده Agahicar.ir می باشید.

جمع آوری اطلاعات شناسایی شخصی
جهت بازدید از سایت لازم نیست که شما هیچ گونه اطلاعات شناسایی شخصی خود را ارائه دهید. Agahicar.ir به طور خودکار اطلاعات کاربردی (که در زیر شرح داده شده است) و احتمالا کدپستی و اطلاعات دیگر در ارتباط با استفاده از این سایت را جمع آوری می کند (به عنوان مثال، نوع خودرویی که شما به دنبال آن می گردید.) سایت Agahicar.ir اطلاعات شناسایی شخصی را تنها زمانی که شما آن را از طریق استفاده از سایت، در دسترس قرار می دهید، جمع آوری می کند. همچنین امکان دارد لازم باشد که شما اطلاعات شناسایی شخصی را برای استفاده از سرویس های ویژه در این سایت ارائه دهید. علاوه بر این، شما ممکن است اطلاعات شناسایی شخصی را از طرق دیگری به سایت ارسال کنید، از جمله: (الف) ثبت نام در نظر سنجی آنلاین، تبلیغات، مسابقات و قرعه کشی ها، (ب) با عضویت در خبرنامه و یا مطالب تبلیغاتی که از طریق ایمیل فرستاده می شوند، ج) با استفاده از فرم "تماس با ما" (د) در ارتباط با سایر محصولات، خدمات، امکانات و یا درخواست هایی که از طریق سایت در دسترس قرار می گیرند.

جمع آوری نامحسوس اطلاعات
این سایت اطلاعات را به طور خودکار جمع آوری می کند و همچنین ممکن است بازدید شما را از طریق ابزارهای فنی به شرح زیر ، سفارشی کند :
کوکی ها: کوکی ها فایل های متنی کوچکی هستند که برای شناسایی کامپیوتر شما، بر روی هارد دیسک کامپیوتر شما توسط کامپیوترها (یا سرورها) قرار داده می شوند.
Web Beacons: Web Beacon ها تصاویری هستند که در یک صفحه وب جاسازی می شوند.

آدرسهای Agahicar.ir: IP همچنین آدرسهای IP را ثبت می کند. – محل کامپیوتر شما در اینترنت.
کوکی ها به Agahicar.ir اجازه می دهند هنگامیکه از سایت بازدید می کنید، برای اینکه بهتر و شخصی تر به شما خدمات رسانی کند، شما را شناسایی نماید. برای مثال وقتی شما نام ، آدرس و یا کد پستی خود را در یکی از فرم های سایت وارد می کنید، ممکن است در یک کوکی ذخیره شود، بنابراین شما مجبور نیستید آن را دوباره در دیگر فرم ها وارد کنید. کوکی ها و Web Beacon ها می توانند به ما بگویند که شما چه تبلیغاتی را در سایت دیده اید، که اجازه می دهد تا Agahicar.ir انتخاب متنوع تری از اطلاعات تبلیغاتی را به شما ارائه دهد و نیز ممکن است برای اندازه گیری و میزان اثربخشی کمپین های تبلیغاتی Agahicar.ir مورد استفاده قرار گیرد. کوکی ها، Web Beacon ها و آدرس های IP نیز در گردآوری داده ها در خصوص استفاده از سایت مفید هستند (به عنوان مثال، از کدام وب سایت آمده اید، از چه صفحه ای بازدید می کنید، چه مدت بر روی سایت بوده اید، از چه نوع مرورگری استفاده می کنید، به چه وب سایتی رفته اید). همچنین ممکن است Web Beacon ها در ایمیل های فرستاده شده توسط Agahicar.ir برای تعیین زمان باز شدن ایمیل و یا فوروارد آنها استفاده شوند. شما می توانید کوکی ها را غیر فعال کنید و یا در غیر این صورت می توانید آنها را از طریق ابزارهای ارائه شده و با استفاده از نرم افزار مرورگرتان و از طریق بسته های نرم افزاری شخص ثالث مدیریت کنید. اگر کوکی ها را خاموش کنید، بسیاری یا همه ویژگی های سایت از کار خواهند افتاد. در این بیانیه اطلاعات ناشناس در خصوص استفاده از سایت و خدمات ما که توسط Agahicar.ir و یا به نمایندگی از ما و از طریق چنین ابزارهای فنی و یا سایر راه ها جمع آوری می شوند، "اطلاعات کاربردی" نامیده می شوند.

استفاده از اطلاعات
اطلاعات شناسایی شخصی.  اطلاعات شناسایی شخصی که توسط Agahicar.ir و پس از استفاده از سایت جمع آوری می گردد ممکن است بر روی سرور و یا در یک کوکی بر روی کامپیوتر شما ذخیره شود و ممکن است توسط Agahicar.ir برای هر یک از اهداف زیر استفاده شود :
• برای تایید و یا انجام درخواستی که نموده اید
• برای پیگیری هر درخواستی که قبلا داشته اید
• برای برقراری ارتباط با شما در خصوص خدمات Agahicar.ir 
• برای ارسال موارد تبلیغاتی، خبرنامه ها یا مطالب دیگر از طریق ایمیل و یا موارد دیگر، البته تنها در صورتی که نشان داده باشید که تمایل به دریافت چنین تبلیغاتی دارید. اگر شما تمایلی برای دریافت چنین خبرنامه های الکترونیکی یا اطلاعات از Agahicar.ir نداشته باشید، باید از دستورالعمل های موجود در چنین خبرنامه های الکترونیکی و تبلیغات پیروی کنید.
• اجازه به اشخاص ثالث برای ارسال پیام های تبلیغاتی یا اطلاعاتی، البته تنها در صورتیکه موافقت مثبتی برای دریافت این پیام ها کرده باشید. (ممکن است سایت Agahicar.ir اطلاعات شناسایی شخصی افرادی را به طور خاص برای مقاصد بازاریابی فاش  کند)
• برای بهبود تجربه کاربری شما از سایت
• برای مدیریت کسب و کار Agahicar.ir و روابط اش با شرکا تجاری، مشتریان و سایر اشخاص ثالثی که Agahicar.ir ممکن است اطلاعات شناسایی شخصی را مطابق این بیانیه برای آنها افشا کند.
• برای مدیریت، تجزیه و تحلیل، تحقیقات، توسعه، بهینه سازی و دیگر مقاصد داخلی سایت

اطلاعات کاربردی : اطلاعات کاربردی توسط Agahicar.ir برای مقاصد مدیریتی، تحلیلی، پژوهشی، بهینه سازی و اهداف دیگر استفاده می شود. به عنوان مثال، Agahicar.ir تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات کاربردی را به منظور اندازه گیری علاقه در زمینه های مختلف سایت، اهداف توسعه ای و اطلاع رسانی به تبلیغ کنندگان و شرکا در خصوص کاربرانی که بر روی تبلیغ و یا پیام آنها کلیک کرده اند، استفاده میکند. آدرس های IP نیز برای مدیریت سیستم ها و اهداف عیب یابی استفاده می شوند.
در خصوص موارد تبلیغاتی و خبرنامه که Agahicar.ir ممکن است در هر زمان ارسال کند، اگر بخواهید که چنین ارتباطاتی با شما نداشته باشیم Agahicar.ir به فرستادن آنها ادامه نخواهد داد. با این حال ، شما موافقید که Agahicar.ir ارتباطاتی از جنس تعاملی و رابطه ای از جمله و نه محدود به، ارتباطات در خصوص فعالیت های جعلی و یا غیر قانونی، وضعیت اکانت شما، تغییرات این بیانیه و یا شرایط استفاده Agahicar.ir و همچنین ارتباطات برای تایید، تحقق و پیگیری در خصوص ثبت نام اکانت شما و یا درخواست ارسال شده از طریق سایت، را با شما داشته باشد و شما نمی توانید از آنها اجتناب کنید.

به اشتراک گذاری اطلاعات
Agahicar.ir ممکن است در شرایط زیر، اطلاعات شناسایی شخصی ارائه شده توسط شما را با اشخاص ثالث به اشتراک بگذارد:
۱) واحدهای وابسته. Agahicar.ir ممکن است اطلاعات شناسایی شخصی شما را در شرایطی که قوانین افشا و استفاده از اطلاعات واحدهای وابسته با این بیانیه سازگاری دارد، با آنها به اشتراک بگذارد.
۲) درخواست ها. اگر شما درخواست اطلاعات یا خدمات از طریق سایت را داشته باشید، شما موافقید که Agahicar.ir ممکن است اطلاعات شناسایی شخصی را با اشخاص ثالث به اشتراک بگذارد و احتمالاً لازم است که چنین اطلاعاتی فراهم آید تا چنین خدماتی برای شما ارائه شود. پس از آنکه اطلاعات به اشخاص ثالث ارائه شد، استفاده های بعدی و یا افشای چنین اطلاعاتی منوط به سیاست های حریم خصوصی آن اشخاص ثالث بوده و Agahicar.ir کنترلی بر روی شیوه های استفاده  و افشای اطلاعات بعدی آنها ندارد.
۳) قرعه کشی/جوایز.  در صورتی که شما در قرعه کشی، مسابقه و یا سایر ابزارهای تبلیغاتی سایت که توسط Agahicar.ir و یک شخص ثالث حمایت می شود، مشارکت می کنید، Agahicar.ir این حق را دارد که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات شناسایی شخصی جمع آوری شده در رابطه با قرعه کشی، مسابقه و یا سایر ابزارهای تبلیغاتی با شخص ثالث اقدام کند.  پس از آن که اطلاعات به اشخاص ثالث ارائه شد، استفاده های بعدی و یا افشای چنین اطلاعاتی منوط به سیاست های حریم خصوصی اشخاص ثالث، و شیوه های مطرح شده آنها می باشد.
۴)  بازاریابی مستقیم.  به غیر از مواردی که در اینجا ارائه شد، این از سیاست های Agahicar.ir است که اطلاعات شناسایی شخصی مشتریان خود را به اشخاص ثالث به ویژه به منظور بازاریابی مستقیم اشخاص ثالث، افشا نکند. اگر شما ۱۸ سال به بالا سن دارید و موافق هستید که موارد بازاریابی مستقیم شخص ثالث را دریافت کنید، Agahicar.ir ممکن است اطلاعات شناسایی شخصی شما را با اشخاص ثالث برای مقاصد بازاریابی مستقیم به اشتراک گذارد. اگرچه Agahicar.ir به آگاهی تمامی بازاریابان مستقیم شخص ثالث می رساند که اطلاعات ارائه شده به آنها محرمانه است، اما استفاده های بعدی و یا افشای چنین اطلاعاتی منوط به سیاست های حریم خصوصی اشخاص ثالث ، و شیوه های آنها است.
۵)  ارائه دهنده گان خدمات: Agahicar.ir ممکن است با اشخاص ثالثی که ارائه دهنده خدمات هستند کار کند، از جمله ارائه دهندگان خدمات تحلیل، توسعه، تبلیغات، تحقیقات، فنی و سایر خدمات. به عنوان مثال، Agahicar.ir ممکن است بخواهد که یک شخص ثالث به انجام بررسی های آنلاین و یا قرعه کشی و یا ارسال خبرنامه از طرف او بپردازد. در چنین مواردی، Agahicar.ir درخواست می کند که شخص ثالث اطلاعات شناسایی شخصی شما را به عنوان اطلاعات محرمانه حفظ نماید و تنها برای انجام خدمات مشخص شده توسط Agahicar.ir از اطلاعات استفاده نماید.
۶) سایر. Agahicar.ir به صراحت این حق را دارد که هرگونه اطلاعات شناسایی شخصی یا اطلاعات دیگری که ارائه داده اید را طبق شرایط زیر منتشر سازد: (الف) هنگامی که توسط قانون یا فرایند حقوقی مورد نیاز باشد، (ب) برای تحقیق و یا اقدام علیه فعالیت های غیرقانونی، آزار و اذیت های مشکوک یا استفاده غیر مجاز از این سایت، (ج) برای محافظت از اموال و یا امنیت کاربران ما یا دیگران، (د) برای اجرای
شرایط استفاده ما (ه) در ارتباط با هر گونه فروش یا انتقال مالکیت همه یا بخشی از Agahicar.ir.علاوه بر این، اگر شما هر گونه اطلاعات شناسایی شخصی را، در سایت در دسترس عموم قرار دهید، Agahicar.ir این حق را  برای خود محفوظ می دارد که چنین اطلاعات را به اشخاص ثالث فاش نماید.
لطفا توجه داشته باشید که پیام هایی که Agahicar.ir برای تایید، تحقق یا پیگیری درخواست برای شما می فرستد، ممکن است حاوی موارد تبلیغاتی یا مطالب دیگر از Agahicar.ir یا شرکای آن باشد. در مورد این پیام ها، Agahicar.ir اطلاعات شخصی شما را با اشخاص ثالث به اشتراک نمی گذارد. Agahicar.ir این حق را دارد که اطلاعات کاربردی را با هر شخص ثالثی و به هر دلیلی به اشتراک گذارد.

آگهی های فروش خودرو
در هنگام ارسال آگهی فروش خودرو، مهم است به یاد داشته باشید که هر اطلاعاتی که تصمیم می گیرید در آگهی خود قرار دهید، ممکن است از طریق سایت و دیگر رسانه هایی که در آن آگهی های خودرو Agahicar.ir در آن منتشر می شوند، شامل وب سایتهای شخص ثالث و انتشارات چاپی، در دسترس عموم قرار گیرد. شما باید حداقل شماره تلفن و در صورت تمایل یک آدرس ایمیل ارائه دهید تا به کاربران اجازه و امکان تماس با شما را در خصوص آگهی فروش خودرو بدهید. به این ترتیب، شما احتمالاً تماس های تلفنی و ایمیل های ناخواسته از اشخاص ثالث دریافت خواهید کرد. به جز اطلاعات مورد نیاز، شما نباید هیچگونه اطلاعات تماس و یا اطلاعاتی را که تمایل ندارید دیگران آن را ببینند و یا از آن استفاده کنند، در آگهی خود قرار دهید. اگر تمایل دارید که به اطلاعات شناسایی شخصی موجود در اکانت و یا آگهی خود دسترسی داشته باشید و یا آن را تغییر دهید و یا اکانت خود را غیر فعال نمایید، می توانید از بخش کاربران سایت استفاده نمایید.

بوردهای پیام
ممکن است Agahicar.ir بوردهای پیام، تابلوهای اعلانات، اتاق های گفتگو، محل های نظردهی و یا انجمنهای ("انجمن") دیگری بر روی سایت را برای استفاده بازدید کنندگان ۱۸ سال به بالا ارائه دهد. هر گونه اطلاعاتی هنگام ارسال یک پیام در این انجمن ها ممکن است بصورت عمومی فاش شود. نباید هر گونه اطلاعات ارسالی خود را که تمایل ندارید اشخاص ثالث ببینند و یا استفاده کنند را در اختیار قرار دهید. علاوه بر این، اگر پیامی در انجمن ارسال کردید که شامل آدرس ایمیل یا شماره تلفنتان بود، احتمالاً ایمیل یا تماس های ناخواسته ای از اشخاص ثالث دریافت خواهید کرد.

ارسال به دوستان
سایت این توانایی را به شما می دهد که صفحات خاصی از سایت را به یک دوست یا شخص ثالث ایمیل کنید. اگر شما تصمیم به استفاده از عملکرد  "ارسال به دوستان" دارید، نام، آدرس ایمیل و هر گونه پیامی که اجازه درج آن را دارید، برای دریافت کننده ایمیل قابل رویت خواهد بود. قابلیت "ارسال به دوستان" تنها برای مقاصد اطلاعاتی است و نباید برای مقاصد غیر قانونی، از جمله هرگونه آزار و اذیت و یا تهدید استفاده شود. اطلاعات جمع آوری شده توسط Agahicar.ir از طریق قابلیت "ارسال به دوستان" مطابق با این بیانیه مورد استفاده قرار می گیرد.

تغییرات در این بیانیه
هر گونه تغییرات در این بیانیه در این مکان بر روی سایت قرار خواهد گرفت و این بیانیه با عنوان "به روز شده " شناسایی خواهد شد. ادامه استفاده شما از سایت پس از چنین اخطاری به منزله پذیرش چنین تغییراتی است. در صورت چنین تغییراتی، بعد از آن شما می توانید هیچ کاری نکنید، اطلاعات شناسایی شخصی خود در اکانت را تغییر دهید، تنظیمات ایمیل خود را تغییر دهید و یا اکانت خود را غیر فعال نمایید.

امنیت
اطلاعات شناسایی شخصی شما یکی از با ارزش ترین دارایی های ما است. ما مراحل فیزیکی امن نگاه داشتن آنها را در سرورهایمان انجام می دهیم و آن را تنها در دسترس پرسنل مجاز و آن هم در صورت نیاز به انجام عملیات های تعیین شده توسط این سیاست قرار می دهیم. علاوه بر این، ما هیچگونه اطلاعات کارت های بانکی شما را از شما دریافت نکرده و نزد خود نگه نمی داریم بلکه شما این اطلاعات را در سایتهای بانکهای طرف حساب ما وارد نموده و از طریق لایه امن (SSL) این اطلاعات را ارائه می دهید.  لطفا به خاطر داشته باشید که با وجود این اقدامات، Agahicar.ir نمی تواند تضمین و یا ضمانتی ۱۰۰ درصد برای امنیت سرور و پایگاه اطلاعاتی آن ارائه دهد. علاوه بر این ، Agahicar.ir نمی تواند تضمین کند که اطلاعات شناسایی شخصی را که از طریق سایت ارسال می کنید، ره گیری و یا افشا نخواهد شد.

کودکان
Agahicar.ir اعتقاد دارد حفظ حریم خصوصی کودکان به ویژه بسیار با اهمیت است. Agahicar.ir آگاهانه به جمع آوری و یا استفاده از اطلاعات شناسایی شخصی کودکان زیر ۱۳ سال نمی پردازد.  Agahicar.ir آگاهانه از ارائه هر گونه اطلاعات شناسایی شخصی بازدیدکنندگان جوان تر از ۱۳ سال، صرف نظر از منبع آن، به هر شخص ثالث و به هر منظور خودداری می کند. هیچ گونه اطلاعاتی نمی بایست توسط بازدیدکنندگان جوان تر از ۱۳ سال به Agahicar.ir ارسال شود.

لینک ها
سایت حاوی لینک و پیوند هایی به سایر سایت ها می باشد. با وجود اینکه Agahicar.ir مشوق شریک های تجاری مان به اتخاذ سیاست های حفظ حریم خصوصی که منجر به جلب اعتماد کاربران و بالابردن سطح اعتماد در اینترنت می شود، می باشد، اما Agahicar.ir مسئول شیوه های حریم خصوصی یا محتوای وب سایت های لینک شده به سایت و یا محصولات و یا خدمات ارائه شده شخص ثالث از طریق سایت نمی باشد.

جمع آوری اطلاعات توسط اشخاص ثالث
همانطور که در بالا ذکر شد، شرکت های وابسته و سایر اشخاص ثالث ممکن است اطلاعاتی در مورد شما و استفاده شما از سایت را از طریق استفاده از کوکی ها،  Beacon ها و سایر تکنولوژی های مشابه جمع آوری کند. برای مثال، ما با شرکت هایی کار می کنیم که اطلاعات آماری در مورد استفاده از سایت و خدمات تحلیلی مربوطه را ارائه می دهند. ما ممکن است با شرکت های تبلیغاتی شخص ثالثی کار کنیم که هنگامی که شما به سایت می آیید از کوکی ها و Beacon ها برای ارائه خدمات تبلیغاتی و همچنین تولید آمار و معیارهای مربوط به ارائه چنین تبلیغاتی استفاده می کنند.

اگر هر گونه سوال در مورد این بیانیه دارید، لطفا به ما به آدرس ایمیل info[at]Agahicar[.]ir  ایمیل بزنید و یا از فرم انتقادات و پیشنهادات استفاده کنید.

تاریخ آخرین به روز رسانی: 1392/11/11
مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه