شرایط استفاده

 

مقدمه و توافقنامه
وب سایت Agahicar.ir توسط تیم رسانه تبلیغاتی آگهی خودرو تنظیم و اداره می شود. این شرایط استفاده از خدمات علاوه بر وب سایت Agahicar.ir هر نسخه ای از سایت را که آگهی خودرو آنرا تنظیم و مدیریت می کند، از جمله نسخه ها یا صفحاتی که Agahicar.ir با همکاری شرکتها و یا سایتهای دیگر یا هر شخص ثالث دیگری مدیریت می کند، در بر می گیرد. به عنوان مثال، شما ممکن است به یکی از نسخه های همکار سایت رجوع کنید، که در آن صورت، آن عضو وابسته، به وضوح در بالای صفحه اصلی این سایت شناسایی شده است. با استفاده از سایت، بدین وسیله تایید میکنید که حداقل هیجده (۱۸) سال سن دارید و مقید به تمام مفاد ذیل این شرایط استفاده از خدمات می باشید. برای مرور بیانیه
حریم خصوصی سایت اینجا را کلیک کنید.

سایت Agahicar.ir یک سرویس تبلیغاتی و تحقیقاتی است. Agahicar.ir سایت را به عنوان یک سرویس تبلیغاتی و تحقیقاتی برای خریداران خودرو، فروشندگان و علاقمندان آن اداره می کند. Agahicar.ir بطور مستقیم به فروش وسایل نقلیه نمی پردازد و هرگز واسطه ای برای هیچ معامله ای بین خریداران و فروشندگان نیست. در نتیجه Agahicar.ir  الف) تضمین و گارانتی هیچگونه معامله ای بین خریدار و فروشنده را به عهده نمی گیرد. (ب) جمع آوری و یا فرایند پرداخت یا نقل و انتقال مابین خریداران یا فروشندگان را انجام نمی دهد، (ج) انبار، نگهداری و یا تحویل هیچگونه وسیله نقلیه را انجام نمی دهد.

محتوای سایت
 تمام اطلاعات و محتوای موجود در این سایت (مجموعاً ، "محتوا") توسط کپی رایت و سایر قوانین مالکیت معنوی محافظت می شود. محتوا متعلق به Agahicar.ir ، واحدهای وابسته های به آن، و یا مجور دهنده های مربوطه و تامین کنندگان اش می باشد (در مجموع ، "مجوز دهنده گان").  محتوا فقط برای استفاده شخصی و غیر تجاری در نظر گرفته شده است. شما می توانید با دانلود یک نسخه از سایت و یا هر بخشی از مطالب آن، برای مقاصد شخصی و غیر تجاری استفاده کنید، اما شما بدون کسب اجازه کتبی از Agahicar.ir اجازه تکثیر، فروش، انتشار، توزیع، تغییر، نمایش و یا پست مجدد هیچ بخشی از محتوای سایت را به هر طریق و یا هر مقصودی ندارید. درخواست های استفاده از محتوای سایت برای هر منظور به غیر از شخصی و غیر تجاری باید به info[at]Agahicar[.]ir ارسال شوند.

نرم افزار
لطفا توجه داشته باشید که همه برنامه نویسی های نرم افزاری، شامل و نه محدود به تمام HTML ها و سایر کدهای این سایت (مجموعاً ، "نرم افزار")، متعلق به Agahicar.ir و یا مجوز دهندگان آن می باشد و توسط قوانین کپی رایت و سایر قوانین مالکیت معنوی محافظت می شود.  هر گونه دسترسی غیر مجاز، تکثیر، توزیع مجدد، انتشار، نمایش و یا سایر استفاده ها از نرم افزار صراحتا توسط قانون ممنوع است و ممکن است منجر به مجازات مدنی شدید و یا مجازات های کیفری شود. نقض کنندگان تحت پیگیرد شدید قانونی قرار خواهند گرفت.

لینک کردن
اگر شما یک وب سایت را اداره می کنید و تمایل به پیوند دادن به سایت Agahicar.ir دارید، شما باید به صفحه اصلی سایت لینک کنید مگر اینکه مجوز کتبی غیر از این توسط Agahicar.ir اعطا شده باشد. Agahicar.ir حق رد یا خاتمه هر لینکی به محتوا و یا سایت را دارد.

فایل ها و اطلاعات کاربر
با ارسال آگهی، محتوا، عکس ها، داده ها یا فایل ها و اطلاعات دیگر به سایت، بدینوسیله شما به Agahicar.ir و وابسته های آن حق امتیاز رایگان، دائمی، غیر قابل فسخ، غیراختصاصی و کاملاً قابل انتقال و همچنین مجوز تکثیر کامل، ویرایش، نمایش، توزیع و خلق آثار مشتق شده از آن و استفاده و بهره برداری از این فایل ها و اطلاعات را از جمله در هر شکل، رسانه، نرم افزار یا تکنولوژی از هر نوع موجود و یا آینده آن را می دهید. علاوه بر این، شما به Agahicar.ir و مؤسسات وابسته به آن حق امتیاز رایگان و مجوز استفاده از نام و تصویر را داده و تمایل خود را در ارتباط با تکثیر و یا توزیع فایل ها و اطلاعات اعلام می دارید.

انجمن های تعاملی
این سایت برای ایجاد علاقه مندی و جذابیت بیشتر ممکن است به کاربران بالای ۱۸ سال بوردهای پیام، تابلوهای اعلانات، اتاق های چت و یا سایر انجمن ها (در مجموع ، "انجمن ها") را ارائه دهد، که می توانند در آن نظرات و ایده های خود را بیان کرده و به اشتراک گذارند.  Agahicar.ir و واحدهای وابسته های به آن، صحت و یا قابل اعتماد بودن هر گونه پیشنهاد، نظر، بیانیه و یا اطلاعات نوشته شده در این انجمن ها را تأیید نمی کنند.  لطفا خودتان قضاوت کنید و  به سایر افراد استفاده کننده از این انجمن ها احترام بگذارید. با ارسال یک پیام در انجمن، شما این شرایط خدمات را پذیرفته اید. شما اجازه ندارید از انجمن سایت برای شرکت در فعالیت های ممنوع (همانطور که در ذیل عنوان شده است) استفاده نمایید.  آپلود آنچه حق تکثیر ندارد یا دیگر موارد اختصاصی از هر نوع بر روی سایت بدون اجازه از صاحب آن مورد ممنوع است و ممکن است منجر به مسئولیت های مدنی شود.

حقوق Agahicar.ir
با توجه به ماهیت سایت و حجم بالای پیام ها و ارسال مطالب، Agahicar.ir تمامی اطلاعاتی را که توسط شما یا شخص ثالث تهیه می شود را نمی تواند بازبینی کند و نمی کند. Agahicar.ir این حق نظارت را دارد که بدون اعلان قبلی و با صلاحدید خود، هرگونه بازبینی، عدم انتشار، حذف، پاک کردن، جابجایی و یا ویرایش فایل ها و اطلاعات را در هر زمان و به هر دلیلی انجام دهد. با استفاده از سایت، شما با صراحت موافقت می کنید که Agahicar.ir (الف) مسئول هیچگونه ادعا، اعمال یا قضاوتی علیه یا مرتبط با هر فایل و یا اطلاعاتی نخواهد بود (ب) ممکن است نظارت، عدم انتشار، حذف کردن، پاک کردن، جابجا کردن یا ویرایش هر یک از فایل ها و اطلاعات را بدون اطلاع قبلی در هر زمان و به هر دلیلی، بدون هیچ مسئولیت و بدون ارائه بازپرداخت وجه انجام دهد.

فایل ها و اطلاعات ناخواسته
Agahicar.ir فایل ها، اطلاعات و یا ایده های ناخواسته را برای استفاده یا انتشار در برنامه اش یا دیگر رسانه های دیجیتالی و الکترونیکی به جز در ارتباط با انجمن ها، اتاق های چت و تابلوهای اعلانات در سایت نمی پذیرد. Agahicar.ir و وابسته هایش مسئول شباهت هیچ یک از محتویات و یا فایل ها و اطلاعات ارسال شده به سایت نمی باشد.

ضمانت / غرامت
شما بدینوسیله اعلام کرده و ضمانت می کنید که (الف) شما تمام اختیارات لازم، حقوق و مجوزهای  ارسال فایل ها و اطلاعات را به سایت دارید (ب) فایل ها و اطلاعات ارسالی هیچ تجاوز و یا اخلالی در کپی رایت، علامت تجاری، ثبت اختراع و یا سایر حقوق مالکیت فکری هر شخص ثالث، از جمله هر گونه حقوق حریم خصوصی یا عمومی ایجاد نمی کند و نخواهد کرد، (ج) فایل ها و اطلاعات ارسالی هیچگونه قوانین یا مقررات قابل اجرا را نقض نمی کند و نخواهد کرد، و باعث خسارت وارد کردن به هیچ شخصی نخواهد شد. شما توافق می کنید که Agahicar.ir، واحد های وابسته اش، مجوز دهنده ها، مدیران، کارکنان، عوامل و پیمانکاران آن را علیه هرگونه ادعا، هزینه، خواسته، از جمله هزینه های وکالت ناشی از موارد زیر حمایت کرده، غرامت پرداخت کرده و مصون می دارید.  (۱)هر گونه توزیع، انتشار، عدم انتشار، حذف، پاک کردن، انتقال، ویرایش و یا هر استفاده دیگر از فایل ها و اطلاعات ارائه شده (۲) استفاده از سایت و یا اتکا بر محتوا (۳) نقض شرایط استفاده از خدمات سایت (۴) هر نوع معامله ای بین شما و شخص ثالث.

فعالیت های ممنوع
آنچه در ادامه می آید فهرست مختصری از انواع فعالیت هایی است که بر روی سایت و یا از طریق آن ممنوع می باشند: (۱) ارسال فایل ها و اطلاعاتی که آشکارا توهین به جامعه آنلاین  است، از جمله  مطالبی که به ترویج نژادپرستی، تعصب، کینه و یا آسیب فیزیکی از هر نوع و به هر گروه یا فرد می انجامد، (۲) درگیر شدن در فعالیت ها یا ارسال مطالبی که می تواند به افراد زیر سن قانونی آسیب برساند، (۳) درگیر شدن در فعالیت یا ارسال مطالبی که به آزار و اذیت و  یا حمایت از آزار و اذیت شخص دیگری انجامد، (۴) درگیر شدن در فعالیتی که در ارتباط با انتقال "ایمیل های ناخواسته" و یا "اسپم" ها به کاربران Agahicar.ir شود. (۵) درگیر شدن در فعالیت یا ارسال مطالبی که جعلی، نادرست یا گمراه کننده است و یا به ترویج و توسعه فعالیت های غیر قانونی و یا رفتارهای توهین آمیز، تهدید آمیز، مستهجن، افترا آمیز و هجو آمیز می انجامد، (۶) ارسال فایل ها و اطلاعاتی که حاوی صفحات با دسترسی محدود و یا صفحات و تصاویر پنهان شده می باشد. (۷) ارسال فایلها و مطالبی که موارد مستهجن و یا جنسی از هر نوع را نمایش دهد. (۸)  ارسال مطالبی که حاوی اطلاعات آموزشی در مورد فعالیت های غیر قانونی از قبیل ساخت و یا خرید سلاح، نقض حریم خصوصی و یا ایجاد ویروس های کامپیوتری باشد. (۹) درگیری در فعالیت یا ارسال مطالبی که کلمه عبور یا اطلاعات شناسایی شخصی کابران دیگر را برای مقاصد غیر قانونی استخراج کند. (۱۰) درگیر شدن در فعالیت های تجاری و یا فروش بدون رضایت کتبی ما، مانند مسابقات، قرعه کشی، داد و ستد کالا، تبلیغات و طرح های هرمی، (۱۱) استفاده از اطلاعات و امکانات سایت برای تبلیغ و یا ترویج محصولات و خدمات به تبلیغ کنندگان (۱۲) استفاده از هرگونه ربات، اسپایدر و یا دیگر ابزارهای اتوماتیک و یا فرایند دستی، برای پایش و یا کپی کردن صفحات وب و یا محتوای موجود در سایت و یا هر هدف غیر مجاز دیگر بدون مجوز کتبی از ما. (۱۳) استفاده از هر دستگاه، نرم افزار و یا روال به منظور تداخل و یا تلاش برای تداخل در کار سایت (۱۴) decompile، disassemble، مهندسی معکوس و یا تلاش برای بدست آوردن کدهای سورس نرم افزار، (۱۵) انجام هرگونه فعالیتی که بار غیر منطقی یا نامتناسب بزرگی را در زیرساخت های سخت افزار و نرم افزار Agahicar.ir بوجود آورد.

قوانین ارسال آگهی
با ارسال آگهی خودرو برای فروش از طریق سایت، شما اذعان می دارید و موافقت می کنید که با تمامی
شرایط استفاده از خدمات ارسال آگهی که در آدرس زیر قرار دارد موافقت دارید.
http://www.agahicar.ir/page.php?id=8.

گارانتی سلب مسئولیت
شما تصریح می کنید که با ریسک استفاده از سایت و تکیه بر محتوای آن موافقت دارید. سایت Agahicar.ir، واحدهای وابسته به آن و مجوزدهنده های شخص ثالث آن هیچ گونه اطلاعات و یا ضمانتی از هر نوع در مورد این سایت، نرم افزار، محتوا، موضوعات، خدمات ارسال آگهی یا نتایجی که ممکن است از استفاده از هر مورد آتی بوجود آید را ارائه نمی کند. سایت، نرم افزار، محتوا، مطالب و خدمات ارسال آگهی بر اساس آنچه که هست ارائه می شود و Agahicar.ir، واحدهای وابسته به آن و مجوز دهندگان شخص ثالث از هرگونه ضمانت صریح و یا ضمنی سلب مسئولیت می کند. تمامی اطلاعات مرتبط با خودروهای موجود در این سایت توسط فروشنده یا سایر اشخاص ثالث عرضه شده است. سایت Agahicar.ir و واحدهای وابسته به آن هیچ گونه ضمانت صریح یا ضمنی، به هر خریدار واقعی یا بالقوه یا مالک هر گونه خودرو در خصوص موجودیت، مالکیت و یا وضعیت خودرو و یا در خصوص صحت و یا  کامل بودن اطلاعات در مورد هیچ یک از خودروهای آگهی شده در سایت نمی دهند. Agahicar.ir قادر به تایید و تضمین صحت یا کامل بودن اینگونه اطلاعات نمی باشد و هیچگاه آنها را تایید و تضمین نمی نماید. Agahicar.ir حق دارد به صلاحدید خود، به اصلاح و رفع هر گونه خطا و یا حذف از سایت و یا در محتوا بپردازد.  هر خودرویی در سایت از پیش در معرض فروش قرار دارد. فروشندگان لازم است هر موضوع، تفاوت و نکته ای را در خصوص خودرو و پیش از فروش خودرو  عنوان کنند. به غیر از مواردی که به صراحت در بخش
شرایط استفاده از خدمات "ارسال آگهی" آمده است، Agahicar.ir در خصوص خدمات ارسال آگهی هیچگونه ضمانت و یا تضمینی شامل و نه محدود به، ضمانتی در خصوص اینکه شما خودرو خود را خواهید فروخت، مبلغ قابل قبولی در قبال فروش خودروی خود دریافت خواهید نمود، تنها درخواستهای قانونی و مشروع از خریداران دارای شرایط لازم دریافت خواهید نمود، و یا هرگونه درخواستی برای خرید خودروتان را دریافت خواهید نمود، ارائه نخواهد داد.

محدودیت مسئولیت
سایت Agahicar.ir و واحدهای وابسته های به آن، مالکان مربوطه، کارکنان، نمایندگان، پیمانکاران و مجوز دهنده های شخص ثالث تحت هیچ شرایطی مسئول هیچگونه خسارت و یا ضرر و زیان از جمله و نه محدود به، مستقیم، غیرمستقیم، مهم، خاص و یا اتفاقی، که در نتیجه یا ناشی از سایت، نرم افزار، محتوا، فایل و اطلاعات، خدمات ارسال آگهی، این شرایط استفاده و یا هر چیز دیگر نمی باشند. تحت هیچ شرایطی حداکثر مسئولیت Agahicar.ir، واحدهای وابسته های به آن، و مالکان مربوطه، کارمندان، نمایندگان، پیمانکاران و مجوزدهنده شخص ثالث برای هر دعوی بیش از پنجاه هزار تومان نخواهد بود.

پایان سرویس دهی
شما درک می کنید و قبول دارید که در صورت صلاحدید Agahicar.ir، و بدون هیچ اطلاع قبلی، ممکن است دسترسی شما به این سایت به پایان رسیده و یا به حالت تعلیق درآید، و Agahicar.ir ممکن است هرگونه راه حل دیگری را اعم از حذف هر فایل و یا اطلاعاتی اعمال نماید، اگر باور داشته باشد که استفاده شما از سایت و یا هر فایل و اطلاعاتی که شما ارسال می کنید (الف) ناقض (۱) این شرایط استفاده (۲) حقوق  Agahicar.ir، یا هر واحد وابسته و یا مجوزدهنده، و یا کاربر دیگری از این سایت، و یا (۳) هرقانون یا مقررات است و یا دارای ایراد و نامناسب است و یا (ب) باعث ایجاد فعالیت های جعلی از هر نوع می شود. همچنین شما توافق می کنید که خسارت های مالی ممکن است برای جبران خسارات ناشی از نقض این شرایط استفاده به Agahicar.ir کافی نباشد، و شما بدون هیچ الزامی از جانب Agahicar.ir، به هرگونه جبران بازدارنده و یا عادلانه ای برای چنین نقض هایی رضایت می دهید. در صورتیکه سرویس دهی سایت به شما به علت اینکه شما یک کاربر غیر مجاز سایت هستید پایان داده شده باشد، لازم نیست که  Agahicar.ir هیچ مبلغی را به شما بازپرداخت نماید، چراکه به صلاحدید سایت Agahicar.ir شما این شرایط استفاده از خدمات را نقض کرده اید.

متفرقه
شرایط استفاده از خدمات ممکن است در هر زمان تغییر کرده و شما با انتشار شرایط استفاده جدید در همین صفحه سایت از چنین تغییراتی مطلع خواهید شد. تداوم استفاده از سایت پس از ارسال هر گونه شرایط استفاده از خدمات، به معنی توافق با هر گونه تغییر می باشد. Agahicar.ir ممکن است استفاده از هر بخشی از سایت را بدون اطلاع قبلی و یا مسئولیتی تغییر، تعلیق، قطع و یا محدود کند. این سایت شامل لینک هایی به وب سایت های دیگر می باشد که آن سایتها توسط Agahicar.ir و یا واحدهای وابسته به آن ایجاد و یا مدیریت نمی شوند. سایت Agahicar.ir و واحدهای وابسته به آن تایید، تصدیق یا تضمین این وب سایتهای مرتبط را به عهده نمی گیرد و مسئولیت هرگونه مشاوره، محتوا ،اطلاعات، شیوه، محصولات و یا خدمات مربوطه یا در دسترس از طریق چنین وب سایت های مرتبط را از خودسلب می کند. نه این شرایط استفاده از خدمات و نه هیچ شرایط و و مقررات دیگر در این سایت به معنی ایجاد مشارکت، سرمایه گذاری مشترک یا رابطه نمایندگی و یا اعطای حق امتیاز بین طرفین نمی باشد.

تاریخ آخرین به روز رسانی: 1392/11/11 

مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه