درباره ما

 
وب سایت رسانه تبلیغاتی آگهی خودرو در اوایل آذرماه سال 1392 و پس از حدود چند ماه کار تحقیقاتی توسط کارشناسان کمپانی B.A.G.S راه اندازی گردید، هدف از راه اندازی وب سایت آگهی خودرو، ایجاد مرکزی در فضای سایبری جهت تسهیل در امر خرید و فروش خودرو و تعامل ساده تر خریداران و فروشندگان خودرو می باشد، در حال حاضر وب سایت آگهی خودرو علاوه بر بخش آگهی ها دارای بخش های دیگری از جمله اخبار و قیمت خودرو نیز می باشد.

بخش اخبار سایت از همان اول راه اندازی گردید و بازدیدکنندگان سایت می توانند هر روز از آخرین اخبار ایران و جهان در حوزه خودرو مطلع شوند. از دیگر بخشهای پر بازدید سایت آگهی خودرو که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است،
بخش قیمت خودروها می باشد که بصورت روزانه به روز رسانی می شود و قیمت بسیاری از خودروهای موجود در بازار در آن قابل مشاهده می باشد.
 

آگهی خودرو تخصصی ترین پایگاه  معرفی خرید و فروش خودرو و صنایع وابسته کشور میباشد و این افتخار را دارد تا بتواند با معرفی خدمات و محصولات شما در حوزه خودرو و صنایع وابسته  گامی در موفقیت کسب و کار شما و  داشته باشد.
این پایگاه  بهترین ابزار برای فروشندگان، شرکتها و صاحبان صنایع خودرو می باشد که بتوانند با مشتریان خود در سراسر ایران ارتباط برقرار و بازار کار خود را بهبود بخشند،  از طریق این وبسایت شما میتوانید محصولات و خدمات خود را در آگهی های فروش درج نمایید، پیشنهادات خرید خود را مطرح کنید، خریداران، فروشندگان و مشتریان اصلی خود را شناسایی نمایید و همچنین در قسمت جستجو، مطالب مورد نظرتان را بیابید.
 
دسترسی به مخاطبین و مشتریان طبقه بندی شده و هدفمند در حوزه خودرو و صنایع وابسته:
خدمات یا محصولات  شما در تخصصی ترین پایگاه خودرو و صنایع وابسته ثبت و معرفی میشود و تمامی کسانی که اقدام به خرید و فروش خودرو، مراکز فروش خودرو، نمایندگان انحصاری خودرو، خدمات پس از فروش، قطعات و لوازم یدکی خودرو، تجهیزات و لوازم تزئینی خودرو، تعمیرات و سرویس خودرو، بیمه خودرو،  لیزینگ خودرو، امداد خودرو، انجمن ها و اتحادیه های خودرو، نشریات، مجلات و رسانه خودرو، آگهی استخدام و همکاری، حمل و نقل خودرو، شرکتهای بازرگانی خودرو، مراکز عمومی خودرویی ، و سایر خدمات خودرویی و ... میباشند، در این پایگاه فعالیت و در جستجوی نیازهای مرتبط با خودرو و صنایع وابسته هستند، لذا شما با مشتریان و مخاطبین حوزه کاری خودتان در تماس هستید و در بازار و محیط طبقه بندی شده و هدفمند فعالیت میکنید.

هدف از راه اندازی این پورتال جامع خودرو و صنایع وابسته را فقدان بستری مناسب جهت دسترسی به منابع خودرو و اطلاعات مورد نیاز در این حوزه  و اميد آن را دارد كه  زمينه هاي پيشرفت تخصصي صنايع خودرو را به وجود آورد تا از اين طريق پاسخي به نياز عمومي مشتريان، فروشندگان، بازار خودرو و صنایع مرتبط و گامی در پیشرفت توسعه صنعت خودرو کشور عزیزمان باشد.

 

مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه