پورشه با دست پر به دیترویت می رود


زمانی که نمایشگاه خودروی دیترویت در ماه آینده افتتاح شود پورشه 911 به روز شده ای با یک قاب سقف در این مراسم رونمایی خواهد که البته کانورتیبل نامیده نمی شود.

لیستی جزئی از رونمایی های جهانی در نمایشگاه بین المللی خودروی آمریکای شمالی منتشر شده است که در بین خودروهای آن نام پورشه 911 تارگای جدید نیز وجود دارد.در سال گذشته تصاویری از این خودروی اسپرت آلمانی منحصر به فرد به شکل یک کانورتیبل فاش شده بود اما این بار تصویری بدون پوشش از این کوپه منتشر شده است.

تارگا از نظر طراحی شیشه عقبی بزرگ به همراه یک رول بار و دریچه های هوای عمودی روی ستون B دارد و برای ویژگی های طراحی آن از تارگای اصلی مدل 1967 الهام گرفته شده است.

سقف تارگای قابل جداشدن به پورشه اجازه می دهد تا بدون از بین بردن کامل سقف، خودرویی بدون سقف را ایجاد کند. گمان می رود این قاب قابل جداشدن از مواد سبک وزنی مانند آلومینیوم ساخته شده باشد. اوایل امسال تصاویر منتشر شده نشان می دادند که احتمال دارد این خودرو سقفی اتوماتیک به منظور راحتی بهتر داشته باشد.

به نظر می رسد تارگا موتور 3.4 لیتری با قدرت 350 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتون متر داشته باشد در حالی که مدل تارگا S گران تر موتوری 3.6 لیتری با قدرت 400 اسب بخار و گشتاور 439 نیوتون متر خواهد داشت.

منبع :
خبر خودرو

1392-10-4
مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه