به روز رسانی داچیا داستر برای سال 2015

 

گروه بین الملل: اتاق و بدنه داچیا داستر برای مدل 2015 تغییرات ظاهری اندکی خواهد داشت.

به گزارش خبرخودرو، قیمت این خودرو که اکنون به فروش می رسد از 15468 دلار برای مدل پایه این شاسی بلند کامپکت شروع شده و به 25243 دلار برای مدل Laureate می رسد.

از تغییرات جدید این خودرو می توان به جلوپنجره کرومی با دو قسمت و چهار هواکش و ریل های سقف با نشان داستر برای تمام نسخه ها اشاره کرد. در قسمت پشت این خودرو در صندوق عقب مشکی با نشان داستر وجود دارد در حالی که در نسخه های ممتاز آن رینگ های آلیاژی 16 اینچی، دستگیره های در هم رنگ بدنه و آینه های کناری فلزی تیره نیز عرضه می شود.

پنج رنگ متالیک جدید شامل جیوه، خاکی، مشکی مرواریدی، خاکستری ذغالی و دارچینی نیز برای مدل های Laureate و Ambiance این خودرو عرضه می شود.

هر مدل داستر جدید از روکش و صندلی های نوین به همراه پارچه Hassium برای نسخه Access و پارچه Osmium برای مدل Ambiance بهره می برد در حالی که نسخه Laureate دارای پارچه Rhodium با حروف داستر است.

داچیا باز هم دو گزینه موتور و ساختارهای دو و چهار چرخ فعال را برای این خودرو ارائه می کند. مدل پایه Access تنها از موتور بنزینی 1.6 لیتری با قدرت 105 اسب بخار بهره می برد اما مدل های Laureate و Ambiance به موتور 1.5 لیتری دیزلیdCi  با قدرت 107 و 109 اسب بخار مجهز هستند.

از ویژگی های قابل توجه در نسخه Access می توان به قفل از راه دور، شیشه های برقی جلو، ESC و کنترل کشش، سپرهای هم رنگ بدنه و مانیتور فشار تایر اشاره کرد.

نسخه Ambiance این خودرو دارای رینگ های استیل 16 اینچی Matterhorn، دستگیره های در کرومی، یک رادیو/پخش کننده CD با USB و بلوتوث، چراغ های مه شکن جلو و صندلی های عقب تاشوی 60:40  است.

نسخه ممتاز Laureate به رینگ های Tyrol جدید و ریل سقف کرومی، سیستم تهویه هوای دستی، شیشه ها و آینه های برقی، کروز کنترل با محدود کننده سرعت و فرمانی با روکش چرمی مجهز شده است.

 

منبع : خبر خودرو

 


1393-6-31
مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه