ساخت مینی کانتری من جدید برای سال 2016

 

گروه بین الملل: مینی در ماه آوریل فیس لیفت کراس اوور کانتری من خود را با اصلاحاتی اندک به منظور ارتقای سبک و بهره وری مصرف سوخت معرفی کرد.

به گزارش خبرخودرو، اکنون اولین نمونه آزمون از نسل بعدی این خودرو قبل از رونمایی برنامه ریزی شده در اواخر سال 2016 در حال آزمون فاش شده است.

آشکارترین نکته در این نمونه اولیه، سایز بزرگ تر آن در مقایسه با مدل کنونی اش است. شاید دلیل این کار نیاز مینی به متمایز ساختن ظاهر کانتری من از دیگر مدل های به روز شده اش باشد.

بنابراین فضای داخلی این خودرو نیز افزایش خواهد یافت و احتمالا حجم صندوق عقب آن بیش تر از 450 لیتر کانتری من کنونی باشد.

کانتری من جدید از پلتفرمUKL1  تطبیق پذیر بی ام و- مینی بهره خواهد برد. مانند مدل کنونی این خودرو هر دو نسخه چهار چرخ فعال و دیفرانسیل جلو برای مدل جدید کانتری من عرضه خواهد شد.

تغییرات سبک این خودرو اندک خواهد بود و بیش تر اصلاحات انجام شده روی قسمت جلوی کانتری من است که تلاش شده در سطح هاچ بک های سه و پنج در مینی قرار بگیرد. انتظار می رود این خودرو دارای جلوپنجره ای بزرگ تر با قاب کرومی، هواکش های جلوی بزرگ تر و بازطراحی شده به همراه مجموعه چراغ های اصلاح شده در جلو و عقب و لوگوهایی مناسب تر باشد.

داخل کانتری من از ساختار کابین و تجهیزات هاچ بک همتای خود بهره خواهد برد. در این صورت سرعت سنج گرد مرکزی مدل کنونی این خودرو مستقیما به جلوی راننده منتقل خواهد شد.

احتمالا نیروی کانتری من جدید از طیف موتورهای توربوشارژ سه سیلندر به کار رفته در بی ام و سری 2 اکتیو تورر و موتورهای دیزلی چهار سیلندر تامین خواهد شد.

 

منبع : خبر خودرو

 


1393-6-31
مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه