رونمایی از هیوندای H350 مدل 2015

 

گروه بین الملل: ون بزرگ هیوندای H350 مدل 2015 در نمایشگاه بین المللی خودروهای تجاری در هانوفر آلمان رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو، این ون جدید هیوندای که با خودروهایی مانند مرسدس بنز اسپرینتر، رنو مستر و فورد ترانزیت رقابت خواهد کرد در جایگاهی بالاتر از مدل های iLoad و iMax قرار خواهد گرفت.

مدیر کل روابط عمومی هیوندای دراسترالیا، بیل توماس اظهار داشته این خودروساز تاکنون تاییدیه ای برای عرضه این ون در بازار استرالیا دریافت نکرده است.

دو گزینه قدرت موتور برای H350 موجود است که هر دو با موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر توربودیزل هستند. خروجی نسخه دارای نیروی کم تر این موتور قدرت 110 کیلووات و گشتاور 373 نیوتون متر تولید می کند در حالی که نسخه ممتاز قدرتمند آن قدرت 125 کیلووات و گشتاور 422 نیوتون متر دارد. نیروی این موتور از طریق گیربکس دستی شش سرعته به چرخ های عقب منتقل می شود.

ساختار این ون شامل در های صندوق عقب که 270 درجه باز می شوند و و درهای کناری کشویی است. هیچ تصویری از داخل این خودرو منتشر نشده است اما به نظر می رسد این ون با فرمان چند منظوره، سیستم استریو با قابلیت پخش CD، USB و اتصال اینترنتی و صفحه نمایش LCD 4.2 اینچی عرضه خواهد شد. یک سیستم سرگرمی اندرویدی انتخابی نیز در سیستم ناوبری ماهواره ای آن ارائه می شود.

 

منبع : خبر خودرو

 


1393-7-5
مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه