تجهیز سوبارو ایمپرزا مدل 2015 به تکنولوژی ایمنی جدید

 

گروه بین الملل: سوبارو به عنوان بخشی از به روز رسانی در نیمه دوره تولید، ایمپرزا را برای سال 2015 به کلاسی پرمیوم تر می برد.

به گزارش خبرخودرو، این خودروی کامپکت با قسمت جلویی اصلاح شده شامل جلوپنجره، سپر و چراغ های جلوی نوین عرضه می شود اما تغییر اصلی در این مدل فنی است چرا که ایمپرزا مدل 2015 با تجهیزات استاندارد جدید و سیستم هالی ایمنی نوینی عرضه می شود. یک دوربین دید پشت با کروز کنترل و سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی اکنون به صورت استاندارد در کل خط تولید این خودرو عرضه می شود. سیستم ایمنی EyeSight این خودروساز نیز به عنوان آپشنی با هزینه اضافه برای ایمپرزا عرضه می شود که شامل چراغ های مه شکن حساس به فرمان است که بر اساس جهت چرخ ها نور بهتری را فراهم می آورد.

سیستم EyeSight شامل کروز کنترل انتخابی، سیستم ترمز قبل از تصادف و سیستم هشدار مسیر باریک است. یک گیربکس متغیر دائم نیز اکنون در تمام نسخه های این خودرو به جز مدل پایه آن ارائه می شود.

هم چنین این خودروساز موفق شده میزان مصرف سوخت این خودرو را 1 لیتر در هر 4.2 کیلومتر در تمام شرایط رانندگی بهبود بخشد. در این صورت موتور 2.0 لیتری مجهز به CVT این خودرو دارای میزان مصرف سوخت 1 لیتر در هر 11.9 کیلومتر در شهر و 1 لیتر در هر 15.7 کیلومتر در بزرگراه است.

 

منبع : خبر خودرو


1393-7-6
مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه