شمارش معکوس تا نخستین همایش بین المللی "خودرو"


نخستین همایش بین المللی صنعت خودرو نهم آذر ماه (30 نوامبر 2013) با حضور بیش از 20 کشور جهان با هدف تزریق تکنولوژی روز دنیا به صنعت خودرو و قطعه سازی کشور و تولید محصولات جدید برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در این سمیناری که با حضور برندهای معتبر صنعت خودرو و با هدف تولید مشترک خودروسازان جهانی در ایران برگزار می شود، شرکتهای پژو سیتروئن و رنو نیسان از فرانسه، شرکتهای طراحی خودروی پینین فارینا از ایتالیا، خودروسازی اشکودا از چک، شرکت ماهیتدرا از هند و شرکتهای خودروسازی بریلیان، فاو، گریت وال، های ما، زوتی و چانگ آن از چین شرکت خواهند کرد.
براساس این گزارش، در این همایش در کنار خودروسازان جهانی، قطعه سازان صاحب نام به خصوص در تولید قطعات خاص نیز شرکت می کنند که پیش بینی می شود این همایش حجم سرمایه گذاری خارجی در صنعت خودرو را افزایش دهد که در این همایش قطعه سازانی از کشورهای دانمارک، کره جنوبی، ژاپن، آلمان، انگلیس، سوئیس، ترکیه، رومانی، ایتالیا، اسپانیا، مالزی، سنگاپور، هند و چین حضور خواهند داشت.
شایان ذکر است، این همایش که با هدف تولید خودروهای مشترک و قابل عرضه در سراسر جهان برگزار می شود، خواهان استفاده از ظرفیتها و پتانسیل موجود در کشور برای سوق دادن صنعت خودروسازی کشور به سمت محصولات جدید و مورد تقاضا در داخل و خارج کشور است.
گفتنی است، نخستین همایش بین المللی خودرو که نقطه عطفی برای صنعت خودرو و قطعه سازی کشور است روز شنبه نهم آذر ماه در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

منبع :
باشگاه خبرنگاران

1392-9-7
مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه