اطلاعات درز کرده از فیات اونتورا

 

گروه بین الملل: پس از ماه ها انتشار شایعات، تصورات و تصاویر فاش شده از فیات اونتورا سرانجام این خودرو به جاده های هند می رسد.

به گزارش خبرخودرو ، این کراس اوور ساخته شده بر اساس هاچ بک اوایل ماه آینده عرضه خواهد شد و اکنون اطلاعات دیگری از این مدل فاش شده است.

اگر گزارشات اخیر درست باشند اونتورای بنزینی تنها با نسخه های پایه و ممتاز (اکتیو و ایموشن) موجود خواهد بود. این مدل برای نسخه متوسط دینامیک ارائه نمی شود. قبلا گفته شده بود که مدل بنزینی اونتورا تنها برای نسخه های پایه و متوسط آن موجود خواهد بود.

اونتورای جدید بدون توجه به موتور و نسخه ای که دارد به صورت استاندارد با رینگ های آلیاژی 16 اینچی، ریل های سقف، صندلی های عقب تاشو، flip key، قفل مرکزی، شیشه های برقی جلو و فرمان قابل تنظیم شیب عرضه می شود. نسخه ممتاز ایموشن این خودرو با کیسه هوای جلو، ABS، چراغ های مه شکن جلو، آینه های کناری برقی، کمبرند ایمنی قابل تنظیم ارتفاع، روشنایی محیطی، کنترل دما، دریچه هوای عقب، فرمان و اهرم دنده چرمی، اتصال داخل خودروی Blue & Me و کنترل صوتی ارائه خواهد شد.

این خودرو به تازگی در یکی از نمایندگی های فیات دیده شده که نشان می دهد زمان زیادی تا عرضه آن باقی نمانده است.

این خودرو پلتفرمی مشترک با هاچ بک پونتو دارد. خط تولید موتور اونتورا مشابه پونتو Evo خواهد بود. این خودرو با دو موتور بنزینی و یک موتور دیزلی موجود خواهد بود.

 

منبع : خبر خودرو

 


1393-7-11
مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه