ظاهر خودروهای جگوار جدید می شود

 

گروه بین الملل: منابع داخلی جگوار اعلام کرده اند مدل هایی که طی 12 تا 24 ماه آینده ساخته شوند ظاهری الهام گرفته از XF، XJ، XE و F تایپ خواهند داشت.

به گزارش خبرخودرو،  این خبر به معنای آن است که XF بعدی که در این دوره زمانی تولید می شود از نظر ظاهری مدلی متفاوت خواهد بود. می توان انتظار بدنه ای آلومینیومی برای این خودرو داشت.

نسل بعدی XJ نیز تغییر یافته و کاربردی تر خواهد شد. از طرف دیگر شاسی بلند C-X17 نیز با توجه به محبوبیت شاسی بلندهای پرمیوم امکان تولید دارد.

جگوار از سال 2017 ظاهری جدید برای خودروهای خود خواهد داشت. جلوپنجره مستطیل شکلی که برای مدل های سالون این خودروساز طراحی شده حفظ خواهد شد اما دیگر طراحی های مدل های جگوار تغییر می کنند. هم چنین ممکن است جگوار طیف مدل های جدیدی را معرفی کند که خط تولید پنج خودرویی آن را تکمیل کند.

جگوار هم چنین احتمال تولید مدلی پایین تر از XE برای رقابت با مرسدس کلاس A و آئودی A3 را بررسی کرده است اما به نظر می رسد در حال حاضر این برنامه کنسل شده است.

جگوار لند روور در حال حاضر مدلی دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ فعال به صورت لند روور اووک می سازد اما این مدل برای بازاری که جگوار در پی ورود به آن است بسیار گران خواهد بود.

  

منبع : خبر خودرو

 


1393-7-16
مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه