آغاز به کار نمایشگاه خودرو البرز با حضور برندهای مختلف داخلی و خارجی


دومین دوره نمایشگاه خودرو البرز با حضور برندهای مختلف داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

 سعید محمودی، مدیر عامل گروه بین المللی تانا، مجری نمایشگاه اعلام کرد: این رویداد صنعتی- تجاری با حضور 45 شرکت و در فضائی بالغ بر 4 هزار مترمربع برگزار می¬گردد و تنوع برند، ویژگی اصلی این نمایشگاه است.

محمودی در خصوص تنوع محصولات ارائه شده در نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 30 مدل انواع خودرو سواری با برندهای مختلف از جمله مرسدس بنز، رنو، سایپا، لیفان، جی آی سی،‌ام جی، جیلی و لادا به نمایش گذاشته می¬شوند.

مدیر عامل گروه بین المللی تانا گفت: در سایر بخش¬های تخصصی نمایشگاه همچون قطعات و مجموعه¬های خودرو نیز شرکت¬های تولید-کننده و تامین¬کننده معتبر محصولات ساخت ایران و محصولات مشترک با کشورهای اروپائی و جنوب شرقی آسیا از جمله فرانسه، آلمان، ایتالیا و چین را در معرض بازدید قرار می-دهند.

وی افزود: گرچه صنعت خودرو در یک سال گذشته، ایام پرتلاطم و پر التهابی را گذارنده و تغییر فضای کسب و کار در روزهای اخیر، امید بازگشت آرامش به بازار خودرو را در ماه¬های آتی  بیش از پیش نموده ولیکن استقبال مناسب از این رویداد ملی در کرج، نشانگر اهمیت بازار منطقه برای دست اندرکاران صنعت خودرو کشور است که باید مورد مداقه مسئولان استانی قرار گیرد و بدون شک نمایشگاه خودرو البرز در صورت تامین سخت افزارهای لازم در سال¬های نه چندان دور به بزرگترین و مهم ترین رویداد خودروئی کشور تبدیل خواهد شد.

خاطر نشان می شود نمایشگاه خودرو البرز از تاریخ 18 تا 22آذرماه در محل موقت نمایشگاه البرز واقع در کرج، میدان استاندارد، بلوار مشکین دشت از ساعت 14 تا 20 و در روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 10 تا 20 برپا خواهد بود.

منبع :
میهن صنعت

 


1392-9-19
مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه