تولید و تنوع محصولات جدید، چشم انداز آتی شرکت زامیاد


مدیر عامل شرکت خودروسازی زامیاد بر تولید و تنوع محصولات جدید این شرکت تاکید کرد و گفت: زامیاد در سال گذشته به سبب کمبود قطعات و منابع مالی و مشکلات کلان مدیریتی به اهداف برنامه ریزی شده دست نیافت و میزان تولید تحت تاثیر این مشکلات قرار گرفت.

 فریدون حمیدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به محصول جدید زامیاد گفت: در راستای ارتقای کیفی و به روزآوری محصولات سبک تجاری و در جهت حفظ رضایت مشتریان، این شرکت اقدام به عرضه وانت ˈپادراˈ به صنعت حمل و نقل تجاری کشور کرده است.
 
وی افزود: این محصول با بهره گیری از توان داخلی مهندسان و صنعتگران ایرانی و با استفاده از مشاوران خارجی با توان 70 درصدی ساخت داخلی در فاز نخست و با مونتاژ 50 دستگاه از این محصول در اواخل دی ماه سال جاری آغاز خواهد شد.
 
حمیدی با بیان اینکه، از سال آینده شاهد تولید 100 درصدی این محصول در داخل کشور خواهیم بود، اظهار داشت: این محصول دارای مزایای مختلفی در مقایسه با خودروی فعلی(وانت نیسان) و سایر خودروهای رقیب است.
 
وی همچنین بر استمرار تولید وانت نیسان شرکت زامیاد تاکید کرد و گفت: وانت نیسان زامیاد قرار است در سال 1395 با اتاق جدید و البته با حفظ ویژگی باربری دو تن بار تولید و به بازار عرضه شود.
 
مدیر عامل زامیاد افزود: وانت نیسان زامیاد این شرکت شاید در ظاهر دچار تغییری نشده باشد، اما برای کسب 51 استاندارد مورد نظر سازمان ملی استاندارد ایران، تغییرات بسیاری را بر روی سه نوع این خودرو(بنزینی، گازسوز و دیزلی) پیاده و اجرا کرده ایم.
 
حمیدی با اشاره به اینکه، هم اکنون افزون بر 600 هزار وانت زامیاد در سطح کشور در حال تردد هستند، اضافه کرد: چنانچه بخواهیم همین نیاز امروز کشور برای جابجایی کالا و بار را از طریق دیگر محصولات مشابه وانت نیسان زامیاد انجام دهیم به چیزی بیش از یک میلیون و 200 هزار خودرو وانت نیاز داریم که با یک ضرب و تقسیم ساده در خصوص مصرف سوخت، آلودگی هوا، ترافیک و زمان و غیره می توان به جایگاه ویژه این وانت های آبی پی برد.
 
مدیر عامل شرکت زامیاد، با تأکید بر اینکه، برای این شرکت واردات خودروهای وانت با برندهای مطرح جهانی میسر است، تأکید کرد: بیش از 50 هزار نفر در زنجیره ی اشتغال شرکت زامیاد حضور دارند و بدون شک به صلاح کشور و اقتصاد ما نیست که با بندهای نامرئی تولید و تولیدکننده را از نفس بیاندازیم و متأسفانه با برخی بی مهری ها، آنها به واردات تشویق شوند.
 
وی در ادامه با توجه به رونمایی از وانت پادرا در حاشیه ی همایش بین المللی صنعت خودرو ایران گفت: این خودرو چهار سیلندر دوگانه سوز، جدیدترین محصول شرکت زامیاد بوده و قرار است به زودی وارد خطوط تولید انبوه شرکت شود.
 
حمیدی، برنامه اولیه برای تولید این وانت جدید را سالانه پنج هزار دستگاه دانست که در صورت استقبال بازار تا 10 هزار دستگاه در سال قابل افزایش است.

منبع :
تین نیوز

 


1392-9-20
مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه