50 رونمایی جهانی در انتظار دیترویت


کم تر از یک ماه به افتتاح نمایشگاه خودروی دیترویت سال 2014 باقی مانده و برگزارکنندگان این مراسم اعلام کرده اند که 50 رونمایی جهانی در این مراسم خواهد بود.

 سالن های دیترویت با خودروهای کانسپت یا تولید شده و تولیدات بومی یا وارداتی مملو از خودروهایی جدید خواهد بود. در میان رونمایی های تایید شده در این مراسم، نسخه Z06 جدید نسل هفتم شورلت کوروت نیز وجود دارد. مرسدس، سدان کلاس C خود و هیوندای نسل دوم سدان جنسیس را به نمایش خواهد گذاشت. فورد رسما تایید نکرده است که وانت سری F بعدی اش در این مراسم رونمایی می شود اما با توجه به این که کانسپت اطلس سال گذشته در این مراسم رونمایی شد چنین چیزی احتمال دارد.

 لکسوس کوپه عملکردی RC-F جدید خود را به این نمایشگاه خواهد آورد و انتظار می رود M4 و M3 جدید بی ام و نیز در این نمایشگاه دیده شوند. خودروهای کانسپتی از مینی، ولوو، آئودی و دیگر خودروسازان در این نمایشگاه دیده خواهند شد.

دو هفته پیش، آئودی تیزری از یک کراس اوور کوپه کانسپت را منتشر کرد که به جز رونمایی آن در مراسم پیش رو، دیگر جزئیات آن اندک بود. کانسپت ولوو، دومین خودرو از سه مدلی است که سبک طراحی آینده این برند را نشان خواهند داد.

منبع :
خبر خودرو

1392-9-30
مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه