تاریخچه شرکت کیا / اطلس خودرو


تاریخ کیا موتورز از سال 1944 ، است که ، از زمان تأسیس آن در Kyungsung شرکت صنعت ابزار دقیق. این شرکت در قلمرو مدرن Seulun Yanqdeunqpoda واقع یک کارخانه کوچک تولید قطعات یدکی برای دوچرخه شد. در بهار سال 1952 ، اولین شرکت کره ای velosipedini yıgdı ، سپس تغییر نام شرکت ، "کیا شرکت صنعتی" گذاشته شد. نام کیا از چینی ها ، "که" این کلمه بود و "منشاء" به معنای "یک" و "آسیایی" به معنای qitəsini. پس کیا "از آسیا" ، "منشا آسیایی" به معنی. ستاد در سئول واقع شده است.

کیا شرکت در اکتبر 1961 موضوع S - 100 motosikllərinin mənimsədi گذاشته و به این ترتیب پایه و اساس توسعه کره از صنعت موتور سیکلت است. در حال حاضر ، در آغاز سال بعد ، سه چرخ کیا در محموله motosikllərinin K360 صادر شد. تولید خود را پس از تنها 12 سال متوقف شد. در طول سال ، شرکت فروش دوچرخه 25،000. در سال 1981 ، کل موضوع از motosikllərin متوقف شد.

در سال 1971 ، گسترش تولید ، و کامیون ها از نام شرکت در ارتباط با موضوع "کیا شرکت" گذاشته شد. "شرکت کیا" با خرید از شرکت بزرگ جنرال موتورز آسیا است. در همان زمان ، این شرکت شروع به تولید از 4 چرخ خودرو کامیون تیتان ، تقاضا برای این ماشین در کره شگفت انگیز بود. در سال 1973 ، کیا موتور بنزین برای اولین بار در کره ، کره ماشین سواری برای اولین بار در اکتبر 1974 ، که شروع به شماره مدل Brisa. این مدل به زودی به کشورهای شرق میانه صادر می شود. Brisa صادرات گرا اولین ماشین کره ای بود. این شرکت با تمرکز بر آغاز پایان از 70 سال بوده است تا به تولید این خودرو داده شده است. کیا در کره در سال 1979 برای اولین بار به نصب مدل های دیزل موتور خود را ، و 604 پژو و فیات 132 تولید sedanlarını آغاز شد.

با این حال ، پس از وضعیت مالی شرکت به طور جدی cətinləsdi و اوایل 80S ، او یک بحران عمیق مالی. به منظور خارج شدن از وخامت اوضاع ، شرکت همه نیروهای در تولید اتومبیل های ارزان بسیج. Kiciklitrajlı Festiva پراید مدل خودرو در سال 1987 ، منتشر شد. در اکتبر سال 1984 ، اولین ساخت شرکت کیا Seulun Soxaridə در نزدیکی دفتر قرار دارد ، و سپس در کره و در خارج از کشور ، دو از چهار دفتر از جمله باز شد. دفتر کیا در خارج از کشور برای اولین بار در ژاپن ، در سال 1989 افتتاح شد.

در پاییز سال 1990 ، نام شرکت ، "کیا موتورز شرکت ،" گذاشته شد. پس از آن ، این شرکت یک دوره جدید در زندگی آغاز کرد : جامعه بین المللی به رسمیت شناخته مدل های جدید ، کارخانه های جدید ساخته شده است.

در اکتبر 1991 در توکیو موتور نمایش ، Sportage کیا و مدل Sephia برای اولین بار ارائه شد ، در ماه ژوئن سال 1996 ، ماشین کیا Sportage از صحرا (صحرا) در طول "شرق و غرب" تجمع با موفقیت آغاز شده.

از سال 1995 ، مزدا 626 در ماشین پایه ، تاسیس با مقاومت کم آیرودینامیکی axarlı (سطوح لغزنده) کیا Clarus (Credos / Parktown) در مدل آغاز شد. در همان سال انجمن خودرو həvəskarlarına (روداستر) مدل ارائه شده است. موتور 1.8 16V - مدل سیستم انتقال با تغییر از مدل لوتوس از آگهی در زبان انگلیسی قبل از چرخ انجام شده است.

در سال 1996 او به فروش 770000 خودرو. در حال حاضر ، این شرکت در حال گسترش است دامنه خود را از وسایل نقلیه را به خریداران ارائه می گردد ، از جمله خریداران در مدل های گران قیمت در دسترس هستند.

Retona که برای اولین بار در بهار سال 1997 ، یک مدل نمونه اولیه در سئول ارائه شد. همه چرخ پیشرو است ، که قادر به عبور از مکان های دشوار در ماشین ofrouder جمع و جور بود.

در سال 1997 ، آسیا گرفت بحران مالی ، بحران در موقعیت خود را در این شرکت است که او را به دست آورده ضربه شدید muflisləsdirdi endirərək. در سال 1998 ، "هیوندای موتور" شرکت "کیا موتورز" خریداری این شرکت ، به عنوان یک نتیجه ، تغییرات عمده در سیاست های اقتصادی کیا گرفت. از سال 1999 ، این شرکت به انتخاب دوره صحیح بود دوباره به دست آورید. در پاییز سال 2000 ، "گروه خودرو هیوندای" در یک اتحادیه برگزار شد. این رویداد به حال اثر مثبت در فعالیت کیا ، این شرکت شروع به رفتن به جلو در یک کار باور نکردنی است.

در حال حاضر ، تعداد زیادی minivenlər کیا -- Carens ، کارناوال شربت و مسائل مربوط به مانند مدل. کیا کارناوال 1999 مدل سال ، برای اولین بار در اروپا ارائه شد. Carens مدل ماشین جمع و جور ، فرانکفورت ، بخش اصلی نمایش موتور در پاییز سال 1999 نشان داده است.

در سال 2000 ، مدل های کیا ، سری احساس تازه ، Visto ، ریو و Magentis به عنوان یک ماشین جدید پدید آمده است. در این مورد ، تعداد کل مدل توسط کیا تولید شده و یا مجاز به انتقال تا 13. این شرکت و قیمت است که به مطلوب از نظر کیفیت در نظر گرفته و همچنین به عنوان سدان Magentis است اهمیت ویژه ای به تولید این مدل در سال 2001 به پاریس موتور نمایش برتر صورت گرفت. در واقع ، شبیه به مدل از خودرو ریو لهجه هیوندای.

در آغاز قرن جدید ترافیک از آمریکا آژانس امنیت ملی (بزرگراه ملی و آژانس ایمنی ترافیک) ، کیا ماشین Sephia "ماشین" عنوان شد. خودکار نشان می دهد تولید شده توسط شرکت بین المللی برای کیا Sephia ، Sportage و نمایش بسیار خوبی از کارشناسان به خاطر Kev به - 4 مدل. در سال 2002 ، کیا تولید کرده است بیش از ده میلیون خودرو. 60 درصد از سهم بازار از فروش خارجی است. در حال حاضر ، بیش از 170 کشور جهان از خودروهای کیا فروخته شده در جهان است.

 


شرکت اطلس خودرو

شركت اطلس خودرو به عنوان نماينده رسمي كمپاني كياموتورز كره جنوبي، با حضور در عرصه فروش و خدمات پس از فروش خودروهاي كياموتورز از سال 1386 در كشور نه تنها نويدگر حضور بازيگري جديد و قدرتمند در صنعت خودرويي كشور بوده است بلكه موجب شكسته شدن محدوديت تنوعي خودروهاي موجود در بازار ايران و توجه به خواسته ها و انتظارات مخاطبان ايراني و به صورت غير مستقيم نيز سبب رشد همه فعالان اين صنعت شده است.

امروز دامنه فعاليت هاي اطلس خودرو از تنوع فروش خودروهاي كياموتورز گرفته تا نحوه متمايز خدمت رساني به تمامي مشتريان خانواده كيا در سراسر كشور؛ گسترش قابل توجهي يافته است.

تنوع محصولات و خدمات، برگزاری طرح های ویژه، تحليل و توسعه هدفمند شبكه خدمات پس از فروش، تجهيز سرویس‌های امدادي، ایجاد مسیرهای جدید فروش، استفاده از روشهای بازاریابی هدفمند در راستاي شناسايي و تأمين نيازهاي مشتريان، ارتقاء میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه هاي فروش و خدمات پس از فروش، ايجاد بستر مناسب و هدفمند جهت اشتغال زایی و انتقال دانش، از جمله تحولاتي هستند که با فعالیت شبانه روزی اعضای خانواده اطلس خودرو در اقصي نقاط کشور به دست آمده است.

برخی روش‌هایی که به یمن انتقال دانش یک کمپانی خودروساز بین‌المللی، در داخل کشور اجرا شده است، عملا به الگویی برای سایر فعالان این عرصه مبدل شده و بدون شك شرکت اطلس خودرو زمینه‌ساز تغییرات گسترده‌ای در حوزه خودرو كشور بوده است. عرضه محصولات متعدد و متنوع، بخشی از استراتژی این شرکت است که به دلیل تفاوت با استراتژی‌های مرسوم بازار و به منظور برآورده ساختن طیف گسترده ای از نیازهای مشتریان و خانواده های ایرانی به عنوان یک عامل تمایز در فضای رقابتی کشور مطرح شده است.

شرکت اطلس خودرو در طی این سال‌ها بر تنوع و تعدد محصولات خود و متناسب‌سازی آن با نیازهای بازار اقدام نموده و آموزه‌هایی را برای بازار ایران به همراه داشته است که لزوماً یک محصول، یک روش فروش ندارد. این تنوع و تغییر گسترده، البته با ریسک‌هایی نیز همراه بوده است که ‌ پیچیدگی‌ هاي خاص خود را در انتخاب بهترين استراتژي به دنبال داشته است از جمله آن مي توان به بومي سازي دانش هاي انتقال يافته اشاره كرد.

توسعه خدمات تحت اینترنتی شرکت اطلس خودرو از ديگر مواردي است که این شرکت در مسیر ايجاد ارتباط با مشتریان به كار گرفته است و اجراء آن موجب ايجاد روش ارتباط ساده و تسهيل ارایه محصولات، خدمات و خریدهای مجازی جهت توسعه تجارت الکترونیکی کشور شده است.

حضور بیش از 700 نیروی متخصص در شركت و شبكه عاملين در حوزه هاي مختلف ، فروش ، خدمات پس از فروش ، انبار داری و بازاریابی گواه اهمیت به کارگیری استعداد و توان نیروهای کارآمد در راستاي خدمت رسانی به خانواده بزرگ کیا و همچنین افزایش رضایتمندی و وفاداری آنها به مشتريان است.

مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه