تاریخچه شرکت هیوندا / آسان موتور


شركت هيونداي موتور ددر سال 1967 در كشور كره جنوبي تاسيس شد. آنچه در اين سالها هيونداي موتور را از سايرشرکتهاي سازنده خودرو متمايز نموده است ، داشتن افراد پرتواني است كه قادرند آرزوهاي غيرممكن را ممكن سازند.

با تغيير در توقعات افراد از خودرو و منسوخ شدن مفهوم قديمي وسيله نقليه و گره خوردن خودروي شخصي با زندگي مصرف کنندگان، شرکت هيونداي موتور نيز با شعار جديد NEW THINKING, NEW POSSIBLITIES در راستاي ايجاد فرهنگ جديد خودرويي قدم برداشت.

شعار جديد شرکت هيونداي انعکاسي از اراده اين شرکت در خلق احتمالات جديد NEW POSSIBILITIESبا تشويق و ترغيب به ايجاد تفکر جديد NEW THINKING و در راستاي خدمت رساني به مردم دنيا مي باشد.

بيش از چهار دهه فعاليت، رشد مستمر و دائمي به همراه توليد خودروهاي با کيفت و ارائه خدمات منحصر به فرد موجب شد تا شرکت هيونداي در ميان برترين خودروسازان جهان قرار گيرد و نام تجاري آن در ميان 100 نام تجاري برتر جهان بدرخشد. اين شرکت در سال 2013 به گزارش شرکت اينتربرند در جايگاه 43 برترين برندهاي دنيا و به عنوان سريعترين رشد در ميان شرکت هاي خودرويي دنيا دست يافت.


 

شرکت آسان موتور

شرکت آسان موتور در سال 1385 و در پی شروع مجدد واردات خودرو به کشور، اقدامات لازم جهت کسب مجوز واردات پنج مدل آزرا، سوناتا، توسان، سانتافه و کوپه صورت پذیرفت و به تبع آن در سال 1388 جدیدترین خودروهای کمپانی هیوندای مطابق با استانداردهای اروپایی از جمله خودروهای جنسیس، ix55 و i30 نیز به انواع مدلهای این شرکت اضافه گردید . اکنون نيز با توجه به شرايط، ساير خودروهاي مدرن ، باکيفيت و مشتري پسند هيونداي را وارد بازار ايران نموده و در دسترس طرفدارانش قرار داده است.

شرکت آسان موتور در نيل به اهداف ذيل همواره تلاش مي نمايد:

- ايجاد شبکه توزیع گسترده در سراسر کشور

در حال حاضر شرکت آسان موتور با تامین سهم عمده ای از نیاز خودروهای وارداتی در کشور و با ارائه خدمات گسترده و روبه رشد بعنوان یکی از عمده واردکنندگان خودرو و ارائه دهندگان خدمات خودرو در سطح کشور فعالیت می نماید.

- فراهم نمودن شبکه خدمات پس از فروش

اين شرکت با هدف ارايه خدمات گسترده و با کيفيت بر اساس استانداردهاي جهاني و نيز استانداردهاي مصوب وزارت صنعت ، معدن و تجارت توسط عامليتهاي مجاز خود اقدام به سرويس دهي به دارندگان خودروهاي هيونداي نموده و قدمهاي استواري را در جلب رضايت مشتريان ارجمند برداشته است.

در اين ميان آموزش و به روز نگهداشتن اطلاعات فني پرسنل در شبکه خدمات پس از فروش بصورت مستمر و با جديت پي گيري مي شود تا در ارائه خدمات به صورت حرفه اي و استاندارد به مشتريان خللي وارد نشود.

- تامین قطعات اصلی GENUINE PARTSو با کیفیت

از آنجا که جلب رضايت و رفاه حال مشتريان محترم از مهمترين اهداف شرکت آسان موتور مي باشد مديريت چرخه تامين قطعات اصلي Genuine Parts در کوتاهترين زمان ممکن همواره و با نظارت مستمر ا نجام مي پذيرد.
 
- راه اندازی و بهبود مستمر Customer Service

احساس مسووليت در قبال تحقق هدف والاي رضايتمندي مشتريان ، شرکت آسان موتور را بر آن داشت تا با استفرار واحد ارتباط با مشتريان (HYUNDAI CUSTOMER CARE CENTER (HCCC ، و با در نظر گرفتن کانالهاي ارتباطي مختلف نسبت به دريافت نظرات، پيشنهادات و شکايات آنان اقدام نمايد.

مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه