تاریخچه شرکت ام جی / مدیاموتور

 

کمپانی ام جی یک کمپانی انگلیسی تولیدکننده خودروهای اسپرت است که در دهه 20 میلادی شکل گرفت. شهرت این برند بیشتر به خاطر تولید خودروهای اسپرت دو نفره روباز است. تولید خودروهای ام جی به صورت مداوم به مدت 56 سال پس از تأسیس ادامه داشت. خودروهای ام جی در کارخانه ‏ای در نزدیکی آکسفورد و در کنار اتحادیه خودروسازان انگلیس ادامه داشت تا اینکه در سال 1980 کارخانه مذکور بسته شد و تولید ام جی متوقف گردید.

از سال 1982 تا سال 1991 تولید خودروهای برند ام جی برای تولید خودروهای اسپرت‏ تر کمپانی آستین روور احیا شد. در سال 1991 مجدداً تولید ام جی به دلایلی متوقف شد اما پس از یک سال با تولید مدل MG RV8 که همان مدلMGB با موتور 78 روور بود تولید را از سر گرفت.

دومین احیای برند MG در سال 1995 اتفاق افتاد. در آن سال خودرو کوپه بدون سقف MGF با تیراژ بالا تولید شد. استقبال بی‏ نظیر از این خودرو و فروش کوتاه ‏مدت تمام نسخه‏ های آن بار دیگر برند ام جی را بر سر زبان‏ها انداخت.

در سال 2000 زمانی که بی ‏ام ‏و، مالک آن زمان شرکت روور، تصمیم گرفت که از این شرکت جدا شود، برند ام جی تحت گروه خودروسازی روور ام جی به تولید خود ادامه داد.

در سال 2005 بار دیگر تولید خودروهای ام جی به دلایل مدیریتی متوقف شد. در آن سال شرکت چینی نانجینگ برند MG را خریداری کرده و از آن سال تاکنون خودروهای ام جی که دیگر فقط خودروهای اسپرت دودر روباز نیستند بلکه شامل ماشین‏های سران نیز می‏ شود در بازارهای جهانی به فروش رسیده است.

اولین خودرو با نام MG در سال 1928 به نام مدل 14/28 تولید شد که خودرویی دودر روباز بود، شاسی آن از یک خودرو آستین گرفته شده بود اما بدنه آن توسط آقای کیمبر بنیان‏گذار شرکت طراحی شده بود.

نام MG مخفف کلمه Morris Garge است. در ابتدا وظیفه شرکت MG فروش خودروهای موریس بود که پس از اضافه شدن سر مهندس جدید آقای کیمبر، شروع به تولید مدل‏های اسپرت‏ تر و جذاب‏تر مدل‏های موریس کرد.

 منبع: مشخصات کلیه خودروها

 

 

شرکت مدیاموتور

شرکت مدیا موتورز با سابقه ای چندین ساله در زمینه واردات خودرو همواره سعی بر آن داشته تا خودرو هایی مطابق با فناوری روز و استاندارد بین المللی را برای ایرانیان مهیا نماید و اکنون پس از کسب تجربیات فراوان طی سالیان گذشته ، آگاهی از نیاز بازار کشور ، آشنایی با سلیقه مردم ایران و مطالعات و تحقیقات بعمل آورده مفتخر است تا وعده ورود خودرو هایی منحصر به فرد به کشور را اعلام دارد.
مدیا موتورز پیش برد اهداف آتی خود را بر مبنای رضایتمندی مشتریان خود قرار داده و تعامل و تامین خدمات برای آنها را بعنوان اعضای خانواده مدیا وظیفه خود می داند.
مدیا موتورز مسیر تعالی خود را با تعریف ماموریت و چشم اندازی بلند در پی گرفته است و امید آن دارد تا در این مسیر به اهداف زیر دست یابد:
1- رضایتمندی مشتریان
2- گسترش شبکه فروش و خدمات پس از فروش
3- اعطای نمایندگی به متقاضیان در سراسر کشور
4- پیاده سازی سیستم کسب و کار و تعامل با مشتریان بر اساس فناوری اطلاعات
5-دستیابی به رتبه های برتر ارائه دهندگان خدمات خودرویی در کشور

 

مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه