تاریخچه شرکت جیلی / جیلران موتور


شرکت Geely International Co. در سال ۱۹۸۶ با هدف تحقیق و توسعه، طراحی و تولید خودروهای با کیفیت و دوستدار اکوسیستم تاسیس گردید. این شرکت در حال حاضر یکی از ۱۰ تولید کننده برتر خودرو در کشور چین است و از سال ۲۰۰۵ میلادی سهام شرکت Geely به عنوان یکی از بزرگترین شرکتهای خصوصی تولید کننده خودرو در بورس هنگ کنگ عرضه می گردد.

 

در طی ۱۰ سال گذشته شرکت جیلی با رشد فزاینده ای در بازار خودرو توانست رتبه نخست رشد را در بین باقی شرکتهای خودروساز چینی بدست آورد. این رشد به واسطه نوآوری، خلاقیت، برنامه ریزی و سرمایه گذاری هدفمند بدست آمده است.


دفتر مرکزی شرکت geely در هانگژو مرکز استان ژیژیانگ می باشد. فرایند تولید و مونتاژ گیربکس، موتور و خودرو جهت تولید محصولاتی با کیفیت و به صورت کاملا رباتیک در سراسر کشور چین در ۶ مرکز صورت می پذیرد.


تامین بخش اعظمی از قطعات به کار رفته در محصولات این شرکت به خصوص بخش ایمنی توسط تامین کنندگان برتر اروپایی صورت می پذیرد و همچنین خودروهای تولیدی این شرکت دارای تاییدیه های متعددی از شرکتهای ارزیابی کننده کیفیت خودرو می باشند.


از سال ۲۰۰۷ میلادی شرکت Geely تامین کننده تاکسی های شهر لندن بوده و همچنین درسال ۲۰۱۰ موفق به خرید سهام شرکت Volvo در بخش خودروهای سواری گردیده است. همچنین برخی از خودروهای تولیدی این مجموعه توانسته اند استانداردهای کیفی ایمنی اروپا ( Euro-Ncap ) را کسب کرده و در برخی از کشورهای اروپایی نیز به فروش برسند.




شرکت جیلران موتور
شرکت جیلران موتور فعالیت خود را در پاییز ۱۳۹۰ با هدف ارایه خودروهای با کیفیت و درعین حال با قیمت مناسب جهت رفاه هر چه بیشتر هم میهنان عزیز آغاز کرد. این مجموعه در سال اول فعالیت خود ۲ مدل از خودروهای شرکت GEELY INTERNATIONAL CO. به نام های EC7 و EC7 RV که دارای استانداردهای روز و تائیدیه های معتبر جهانی هستند را به عنوان اولین سری خودروها جهت ارائه به بازار داخلی و اقشار مختلف جامعه درنظرگرفت. شرکت جیلران موتور با محوریت ایجاد شبکه گسترده خدمات پس ازفروش درکشور بوده و بدنبال ارائه سرویس و خدمات برتر به مشتریان خود گام بر می دارد .برخی از برنامه های مجموعه جیلران موتور در سال ۱۳۹۱ عبارتند از:

گسترش سبد محصولات : در حال حاضر شرکت Geely اقدام به عرضه حدود ۴۵ نوع محصول در کلاس جهانی می کند که عمده آنها توانسته اند تاییدیه های کیفی و ایمنی را از ارگانهای نظارتی معتبر بدست آورند. شرکت جیلران موتور در نظر دارد بخش قابل توجهی از این محصولات را در جهت برآورده سازی نیاز مشتریان در سال ۱۳۹۱ و سالهای آتی به کشور وارد نماید.

توسعه شبکه خدمات پس از فروش : شرکت جیلران موتور به منظور ارایه خدمات پس از فروش گسترده و متناسب با کیفیت بالای محصولات و بر اساس استانداردهای جهانی و همچنین استانداردهای مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت اقدام به راه اندازی تعمیرگاه مرکزی بسیار مجهز و همچنین عاملیتهای مجاز استاندارد نموده است که به مرور زمان بر تعداد مراکز ارایه دهنده خدمات پس از فروش خواهد افزود. همچنین شرکت جیلران موتور با راه اندازی واحد آموزش متمرکز، توانسته است گام محکمی در جهت به روز نگهداشتن اطلاعات فنی پرسنل موجود در شبکه خدمات پس از فروش خود بردارد.

تامین قطعات اصلی و با کیفیت : شرکت جیلران موتور با توجهی ویژه به بخش خدمات پس از فروش و برای رفاه حال مشتریان با اقدامی جدی و نظارتی دقیق به اجرای مدیریت فرایند چرخه تامین کالا پرداخته تا اقلام مورد نیاز مشتریان را در کوتاهترن زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به آنها تحویل دهد.

راه اندازی و بهبود مستمر Customer Service : از آنجا که یکی از عوامل کلیدی در پیشبرد اهداف یک مجموعه، کسب رضایت مشتری است بر این اساس شرکت جیلران موتور یکی از مهمترین اهداف اصلی خود را بر مبنای رضایتمندی مشتریان بنا نهاده است. جهت نیل به این مهم، شرکت جیلران موتور با پیاده سازی سیستم CRM و ایجاد کانالهای ارتباطی متفاوت جهت دریافت نظر و صدای مشتری بر روی محصولات و خدمات خود بر آن است تا با تمرکز ویژه ای در این بخش کیفیت محصولات و خدمات خود را جهت نیل به رضایت هرچه بیشتر مشتریان افزایش دهد.

 

مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه