تاریخچه شرکت دیار خودرو


کارخانه دیارخودرو در شهرستان گلپایگان از استان اصفهان و در فاصله 380 کیلومتری جنوب غربی تهران واقع است. این کارخانه بزرگترین واحد صنعتی و تولید خودرو در شهرستان بوده و اولین خودروسازی در مقیاس انبوه در استان اصفهان می باشد. کارخانه در زمینی به مساحت 14 هکتار همراه با آخرین تکنولوژی خط تولید مکانیزه احداث شده است.

علاوه بر سالن ها و ساختمان های احداث شده ، کارخانه دیار بیش از 3300 متر مربع سالن در زمینی بالغ بر 20000 متر مربع در مناطق مختلف صنعتی شهرستان گلپایگان با عناوین صنایع تولید خودرو و انبار های قطعات خودرو در تملک خود دارد.


شرکت های زیرمجموعه

نیروخودرو
شرکت نیروخودرو آسیا، مجری فروش و خدمات پس از فروش محصولات شرکت شرکت سازه های خودرو دیار از سال 1384 شروع به فعالیت نموده و پشتیبانی نخستین محصول شرکت سازه های خودرو دیار با نام تجاری «دییر» را در امر فروش و خدمات پس از فروش بر عهده دارد. هم اکنون این شرکت مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش محصولات جدید این شرکت را در دستور کار خود قرار داده است. شرکت نیروخودرو آسیا نیز با استفاده از نیروهای مجرب و دوره دیده در شرکت گریت وال و بایک ، تمام دانش فنی محصولات تولیدی را جهت فروش و ارائه خدمات پس از فروش از طریق نمایندگی های خود در مراکز استان های سراسر کشور فراهم نموده است.


شرکت های همکار

موسسه مالی اعتباری کوثر
موسسهٔ مالی و اعتباری کوثر یکی از موسسات مالی و اعتباری ایران است. این موسسه وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (وداجا) است. بنابراین اساس بنیاد تعاون وداجا متولی پیگیری تشکیل موسسه شد و با پیگیری‌های بعمل آمده در سال ۸۸ همزمان با ولادت امام رضا موافقت اصولی تاسیس موسسه با عنوان کوثر انجام شد و در بهمن سال ۱۳۸۹ با تغییر نگرش موسسین و تایید نظریه گسترش سریع موسسه مبلغ قدرالسهم ۷۵۰ میلیارد ریالی به حساب بانک مرکزی واریز وروند گسترش فعالیتها از بعد کمی و کیفی آغاز گردید بطوریکه تا پایان سال ۹۰ حدود ۲۴۰ شعبه فعال در سراسر کشور دایر گردید.
 
بایک
شرکت بین المللی بایک (BAIC) از سال 1988 فعالیت خود را آغاز کرد. عمده فعالیت های اقتصادی این شرکت واردات و صادرات فناوری ، اتومبیل و محصولات برقی و مکانیکی در بازار های خانگی است. 49 درصد از سهام این شرکت متعلق به بنز چین است.
این شرکت همچنین مسئول صادرات خودروهای شرکت Beijing Automobile Works نیز میباشد. محصولات این شرکت به بیش از 20 کشور در اقصی نقاط اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، استرالیا ، آفریقا ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی و ... صادر شده است.
بخش های زیر مجموعه این شرکت عبارتند از :
دپارتمان خودرو ، دپارتمان قطعات خودرو ، دپارتمان اجزا و قطعات  ، دپارتمان توسعه بازار ، دپارتمان تجارت حمل و نقل
شعار تبلیغاتی این شرکت " آرزوی شما ، هدف ما " می باشد.
 
گریت وال
شرکت گریت وال موتور در سال 1976 در چین شروع به کار نمود. اسم این شرکت برگرفته از نام دیوار بزرگ چین می باشد. این شرکت در سال 2010 بزرگترین تولید کننده خودروی SUV چین شد. گریت وال نهمین تولید کننده از نظر تعداد تولید خودرو با 807 هزار خودرو در سال می باشد. همچنین رتبه اول تولید خودروی کار از آن این شرکت می باشد.
صادرات این شرکت در سال 2012 ، 96500 دستگاه بوده است. این شرکت فعالیت خود را با تولید ماشین های کار شروع کرد و تا سال 2008 فقط به تولید این نوع خودرو مشغول بود. کیفیت بالای وانت های این شرکت در حدی بود که این خودرو به کشورهایی چون انگلیس ، استرالیا ، روسیه همچنین جنوب آسیا و آمریکای جنوبی صادر می شود.

 

مقایسه خودرو ها
آگهی های مورد مقایسه